⏱ Máš na přečtení 1 minutu?
V minulém díle jsme ti představili aplikace, které ti pomohou posunout obchod na novou úroveň. A po úspěšném uzavření přichází řízení financí, vystavovaní a evidence faktur nebo účetnictví. Na českém i zahraničním trhu se ale nachází spousta takových nástrojů a abychom si výběr hned ze začátku zúžili, tak vezmeme jen nástroje, se kterými máme ve #WeAreMakers osobní zkušenost a dají se skvěle propojit s Make (dříve Integromat) - koho by přeci bavilo ručně tvořit faktury nebo je přepisovat do účetnictví. Náš seznam je jasný - na účetnictví ABRA Flexi, na fakturace Fakturoid, iDoklad, Vyfakturuj nebo Fapi, na rozpoznávání dokladů AI ve wFlow a pro řízení financí Caflou.
🫖 Máš více času?
Pohodlně se usaď a začneme hned zostra, a to účetnictvím. Vybrali jsme pro tebe zástupce, se kterým máme zkušenost z několika projektů a to je ABRA Flexi.
Účetnictví
Flexi je moderní cloudový informační systém pro malé a střední firmy, který umožňuje správu účetnictví, fakturaci, skladové hospodářství a mnoho dalších procesů. Je vyvíjený a lokalizovaný přímo pro Českou republiku, a proto se nemusíš bát, že bys nesplňoval všechny naše zákony a předpisy. Celá aplikace je založena na uživatelsky přehledném a intuitivním rozhraní, které ti umožní rychlou a efektivní práci. A jak je na tom FlexiBee s API rozhraním? Samotná aplikace má velmi propracovanou API dokumentaci (pozn: na kterou si ale musíš zvyknout, jelikož je značně odlišná od standardních dokumentacích, které jsou běžně na trhu 🙃). Jakmile si ale na dokumentaci zvykneš, dokážeš pomocí Make (dříve Integromat) tvořit faktury, přijímat faktury, pokud k nim máš datový zdroj (pokud nemáš, nevadí, níže ti představím, co s tím), můžeš ale i vytvořit účetní předpis, napojit se na svou banku a mnoho dalšího.
Fakturace
V dnešní době se pro malé a střední firmy, živnostníky a podnikatele stává stále důležitější mít k dispozici kvalitní online fakturační a účetní software, který usnadňuje správu finančních záznamů a fakturace. Mezi nejpopulárnější a nejefektivnější fakturační systémy v ČR patří právě Fakturoid, Fapi, iDoklad a Vyfakturuj.
Fakturoid nabízí uživatelům intuitivní ovládání a přehledné rozhraní pro snadné vytváření faktur, evidenci výdajů a správu finančních záznamů. Díky možnosti generování rozličných reportů a analýz je snadné sledovat finanční situaci firmy.
Fapi je ideální pro malé podniky a živnostníky, kteří potřebují rychlou a jednoduchou fakturaci a prodávají přes moderní prodejní formulář.
Naproti tomu iDoklad je modulární systém, který umožňuje správu objednávek, skladové zásoby, evidenci plateb a další účetní funkce kromě fakturace.
Posledním zástupcem je Vyfakturuj, které nabízí přehlednou fakturaci, integraci s platebními branami, odesílání faktur e-mailem a evidenci příjmů a výdajů.
Každý z těchto systémů má své specifické vlastnosti a funkce, které se mohou lišit v závislosti na potřebách uživatele, ale jsou velmi podobné, co do funkcionalit i ceníku a je tedy jen na tobě, jaké prostředí ti bude vyhovovat. A mají ještě jedno společné, usnadňují a zefektivňují proces fakturace a účetnictví pro firmy a podnikatele na volné noze.
Finanční řízení
Caflou je aplikace pro správu podnikání a plánování projektů, která pomáhá podnikatelům a manažerům zlepšit jejich finanční výkonnost a efektivitu. Na této platformě můžete spravovat své účetnictví, fakturaci, projektové plánování a další důležité oblasti vašeho podnikání. Caflou nabízí uživatelsky přívětivé rozhraní, které umožňuje snadno spravovat a sledovat vaše finanční operace. Dále nabízí možnosti propojení s vaším bankovním účtem a sledování vašich výdajů a příjmů v reálném čase. Aplikace je vhodná pro malé a střední podniky, ale také pro jednotlivce, kteří chtějí zlepšit svou finanční správu a plánování.
AI ve financích
Na závěr tu máme nádech moderní technologie v podobě AI ve financích. Pokud ti chodí spousta faktur a dalších dokladů do e-mailu například v PDF, nebo jako fotografie, tak bys měl určitě zbystřit. Představuji ti wFlow, které se zaměřuje na digitalizaci účetnictví a využívá umělou inteligenci k automatizaci účetních procesů. Mezi hlavní výhody wFlow patří především vystavení objednávek a faktur, automatický sběr, oběh a schvalování dokumentů ve firmě, vytěžování dat, automatické zaúčtování a archivace.
Tak co našel jsi už správnou aplikaci pro své firemní finance? 💲